شرایط و ضوابط فروشگاه هاله اسپارکل

ارسال کالا

  • ارسال کالا در شیراز:
    هزینه ارسال کالا در شیراز با پیک ، به ازای خرید بالای ۲50 هزار تومان رایگان است و برای خرید های زیر 250 هزار تومان، به صورت پس کرایه و به عهده ی مشتری می باشد.
  • ارسال کالا در سایر شهرها و شهرستان های ایران:
    هزینه ارسال کالا با پست می باشد که خرید بالای ۲50 هزار تومان رایگان است و به عهده هاله اسپارکل میباشد.
    هزینه ارسال کالا به ازای خرید های زیر ۲50 هزار تومان،  به عهده مشتری می باشد.

بازگشت کالا

شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا
به منظور مقررات سازمان بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود نخواهد داشت. کالای خریدای شده تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالای خریداری شده در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی های لازم و مشخص شدن مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان هاله اسپارکل تماس بگیرید و موضوع را به مه اطلاع دهید.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالای خریداری شده لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان هاله اسپارکل اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: 1 -با شماره 07132338961 با امور مشتریان هاله اسپارکل تماس بگیرید 2- همچنین میتوانید به شماره 09178189665 در واتساپ پیام دهید و مشکل خود را مطرح کنید 3 -در حساب کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان هاله اسپارکل ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ خواهد شد. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان هاله اسپارکل هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا واتساپ برای بخش امور مشتریان هاله اسپارکل فرستاده شود. در بازگشت کالا از شیراز، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان هاله اسپارکل هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید ما در شیراز و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

ضمانت اصالت کالا

هاله اسپارکل نمایندگی تمامی برند های موجود در فروشگاه را داراست، و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط هاله اسپارکل تضمین می شود.

ضمانت تاریخ انقضا

تمامی کالاهای ایرانی موجود در فروشگاه بالای 6 ماه و کالاهای خارجی موجود نیز، بالای 4 ماه تاریخ انقضا دارند و این تاریخ انقضا توسط هاله اسپارکل تضمین می شود. در صورتی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد، تاریخ انقضای آن در صفحه محصول اعلام میشود و به اطلاع مشتری می رسد و مشتری را از تاریخ انقضای درج شده روی محصول آگاه می نماییم.

ضمانت دریافت کالای سالم

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته خواهد شد و پس از بررسی های لازم و مشخص شدن مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان ما تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا

به منظور مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود نخواهد داشت. کالا تنها در صورتی باز پس گرفته میشود که ضمانت های ذکر شده در بند مربوط به ضمانت کالا را دارا نباشد و همچنین پلمپ محصول باز نشده باشد. هزینه بازگشت کالا در ایام عادی سال با هاله اسپارکل است اما در روزهای حراج، هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می‌باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معنا است؟

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید است و تطابق کالا با سایت را تضمین میکنیم. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده خواهد شد.